Ziare.com: În această toamnă mandatul dumneavoastră de CFO a fost prelungit până în 2028. Cum vedeți următorii 4 ani la Sphera, inclusiv la Bursa de Valori București, acolo unde sunteți listați din noiembrie 2017?
Valentin Budeș: Văd fără doar și poate o barieră de 200 de restaurante atinsă în această perioadă. Văd o diversificare a portofoliului de brand-uri care deja a început încă de acum cu introducerea unui brand nou, Cioccolatitaliani. Fără doar și poate vom continua acest demers și sunt sigur că vom reuși să adăugăm și să diversificăm portofoliul de restaurante pe care le operăm.
Ziare.com: Sunteți unul dintre cei mai apreciați executivi în zona cifrelor, dar și în cea a comunicării. Cum apreciați Quarterly Report comparativ cu alte evenimente dedicate pieței de capital?
Valentin Budeș: Noi căutăm în mod constant evenimente relevante în care putem să interacționăm cu acționarii noștri și cu potențialii acționari. E foarte important să avem ocazia să le prezentăm performanța noastră, să le prezentăm planurile, să putem să le răspundem întrebărilor și, în general, să fim foarte transparenți în ceea ce facem și în ceea ce realizăm. Cred că un astfel de eveniment este potrivit pentru așa ceva, mai ales că componenta de retail este o componentă la care se ajunge destul de dificil.
Mai mult decât atât, în calitate de partener, este o ediție specială pentru noi pentru că am avut ocazia să oferim posibilitatea participanților din sală să guste produsele noastre de la Pizza Hut. În plus, are o încărcătură cu o semnificație specială pentru că anul acesta, mai precis săptămâna viitoare, sărbătorim chiar 30 de ani de la deschiderea primului restaurant, care întâmplarea face să fie un Pizza Hut. Deși KFC este vedeta noastră, Taco Bell este tânăra speranță, totul a început cu un Pizza Hut.