sergiu-alexandru-manofu

Sergiu Alexandru Manofu

Director General DY Nutrition Global

Cum se diferențiază suplimentele nutritive produse și distribuite de DY Nutrition Global de cele existente deja pe piața românească și internațională?

Sergiu Alexandru Manofu: Primul diferențiator și cel mai mare ar fi că noi controlăm procesul de producție. Sunt foarte multe 
branduri
 de suplimente care fac produse sub formă de white label sau private label cu producători third-party și e foarte dificil, când produci cu altcineva, mai ales produse din nișa noastră, să poți controla procesul de calitate complet. Prin faptul că noi avem quality control in house ne putem asigura că produsele noastre care ajung în piață respectă regulile de siguranță alimentară și igienă. De asemenea, se diferențiază prin faptul că avem un departament de cercetare-dezvoltare în cadrul companiei și toate dezvoltările de produs le facem cu o echipă din UK, astfel că produsele sunt oarecum unice.

Cât de importantă este popularitatea lui Dorian Yates pentru DY Nutrition Global?

Sergiu Alexandru Manofu: Este importantă popularitatea lui Dorian, însă depinde de ariile la care ne raportăm. Dacă ne raportăm la businessul B2B și expansiunea noastră în 50 de țări, într-adevăr, în relația cu distribuitorii noștri a ajutat foarte mult faptul că Dorian este cu numele alături de brand. Dacă ne raportăm la consumatorul final, mulți oameni care nu urmăresc bodybuilding nu îl știu atât de bine și pot să îl perceapă doar ca o față pe un produs.

Ce intenționați să faceți cu finanțarea atrasă la BVB prin emisiunea de obligațiuni în euro despre care s-a discutat în această seară?

Sergiu Alexandru Manofu: Cea mai mare provocare a businessului nostru este să gestionăm creșterea. Creștem de la an la an cu aproape dublu, iar mare parte din finanțare va fi în capitalul de lucru pentru a putea susține producția și pentru a putea dezvolta produse noi.