One United Properties își propune explicit să crească de 4 ori în următorii 10 ani. Cum ar trebui să arate piața imobiliară, inflația și dobânzile pentru a atinge acest obiectiv?
În proiectele rezidențiale vindeți deja la prețuri ceva mai accesibile. Cât de mult vă propuneți să coborâți prețurile, astfel încât ONE să rămână un brand aspirațional?
Victor Căpitanu: Noi avem cam 80% din apartamente pe care le vindem cu undeva între 100.000 și 200.000 de euro. Dacă te uiți istoric, acum 10 ani, 80% dintre apartamente le vindeam între 100.000 și 300.000. Deci cumva am redus acest prag și în loc să avem majoritatea apartamentelor între 100.000 și 300.000, acum sunt cam între 100.000 și 200.000. Cam acesta este nivelul minim, nu o să coborâm mai jos de atât, dar și la acest nivel avem un apartament de calitate, cu toate facilitățile, locații excepționale, lac, comunitate, adică un apartament foarte bun. Noi mergem pe modelul
Mercedes
Benz, care face și S Class, dar vinde și C Class și A Class și sunt mașini foarte bune. La fel vrem să facem și noi, avem S Class să zicem unde suntem astăzi (n.r. – One Tower), dar facem și produse mai accesibile, produse de calitate în care oamenii își doresc să trăiască.
Bucureștiul este printre cele mai accesibile capitale europene din perspectiva prețurilor imobiliare raportate la veniturile disponibile. Înseamnă că prețurile vor crește și mai mult?
Victor Căpitanu: Este de departe cea mai accesibilă capitală din Europa și e și foarte bine să trăiești aici. De asta e și plăcut, costul vieții este jos și pentru că proprietățile sunt foarte jos. Acum, ca potențial de creștere, eu văd să se dubleze valoarea proprietăților din București în următorii 7 ani, acesta este scenariul meu realist.